Aysenurog Merhaba canım hanımlar bi sorum var. Ankara Bilkent şehir hastanesinde kadın doğuma giden var mı? Ben oraya gidiyorum ama her gittiğimde farklı bi dr la karşılaşıyorum. Örneğin her defasında A doktoruna randevu almama rağmen hep başka başka doktorlara denk geliyorum. Bu durumu deneyimlenmiş kimse varsa yazabilir mi acaba?
Gebe07 Aysenurog bende detaylı için girmiştim aldığım doktoru göremedim bile hiç de adam akıllı ilgilenilmedi doktorlar değişti asistanları bakıyor
Zehra6818 İlk doğumumda kadın doğuma gidiyordum genelde aldığım doktor ve yanında bir asistan oluyordu. Şu an perinatoloji takipliyim, hep aynı doktordan alıyorum ama genelde farklı denk geliyor. Asistanlardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Burcu_drn Bilkentte genelde asistanlar bakıyor ve asistan listeleri her ay değişiyor. Necati hoca genelde kendi bakıyor. Eğer ona bulursan hep o kendi ilgilenir
Esseraa22 @Aysenurog perinatolojide doktor bakmaz zaten asistanlar doktoru göremezsiniz anca asistanlar yanına çıkartır sizi ben gördüm kaç defa dilek hocayı önce asistanlar baktı sonra dilek hocanın yanına ciktik
Aysenurog Jdjdjdldl bugün kontrolüm vardı can bey varmış ona denk geldim henüz yeni geçtiğim için sabit bi doktorum yok
Jdjdjdldl Aysenurog valla etlik hastanesi tam bir hayal kırıklığı oldu benim için her şeyiyle fiyasko kesinlikle tavsiye etmem suriyeli doluydu! Bilkent’i deneyeceğim bir de
Aysenurog Jdjdjdldl hadi ya ben hiç karşılaşmadım. Benim içinde Bilkent hayal kırıklığı olmuştu. Artık rabbim gönlümüze göre versin inşallah