fairytale_ Kumsal28 her hamilelikte farkli csnim ben 30. Haftada girdim sonra her muayene gitmemle girmistim ayni hastanede arkadasimda muayene oluyordu 36. Haftada girmisti bir sıkıntısı yok diye
Kumsal28 mlkkk ben haftaya pazartesi gidicem kontrole koyarlar mi sizce o zaman 34+4 olucam Allah’ın izniyle 🌸
Melissayda @Kumsal28 ilk gebeliğimde 32 de girdim ikinci gebeliğim şu an 31 de gittim girmedim 33de gidicem tekrar nst girecekmişim bu gittiğimde başlarız artık dedi doktorum genelde 34 de başlıyor öyle duydum daha çok
fairytale_ Kumsal28 kanamam olmustu ondan dolayi bebegin hareketlerini ve sanci kontorolu yaptilar riskli gebelik gecirmistim
Kumsal28 Denizz43 o zaman bu sefer ki kontrolde beni koyarlar nst ye 34+4 olmus olucam Allah’ın izniyle haftaya pazartesi