Kısmetse Temmuz ayında doğumum var. Bebeğim 10 gün önden gidiyormuş çok şükür sağlıklı olduğunu söyledi doktorum da. Hamilelik sürecimde sadece bel ağrısı yaşadım, mide bulantım dahi olmadı. Allah isteyen hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. 😇