Ngsngetnsgng eğer ki düzenli aralıklarla geliyorsa sancı doğum sancısıdır bir de duş alın duş almanıza rağmen geçmezse doğum sancısı olur. Eğer ki hastane yakınsa sancılarının 5 dakika da bir gelmeye başladığında vakit kaybetmeden gidin uzaksa 8 10 dakika da bir geldiği zaman gidebilirsiniz. Sağlıkla kavuşun inşallah ❤️ benim sancılarım direkt 4 dakika aralıkla başladı sancım başladı 1 saat sonra acile girdim 10 cm açıklık damaryolu açıldı bu arada ıkınma isteğim çoktu doğumhaneye alındım 3. Ikınma da bebeğim kucağımdaydı ☺️ sancıların başlaması ve doğum bitimi 1 buçuk saat sürdü ☺️ benden size tavsiye sancınız geldiğinde squat çekin yürüyüş yapın belinizi ovdurun çok iyi geliyor 😍