Pelus gaz yapıyor fakat akıtması iyi oturtulup sıkıştırılmadığından oluyor. dr brpwns gaz önleyici aparatı var diye almıştım ama eve gelen bebek hemşiresi çok hatalı bir biberon olduğunu söyledi. akışı inanılmaz hızlı. süt saklama kabı olarak kullanıyorum şu anda.