Gzm799 Merhaba arkadaşlar ben 39 haftalık hamileyim iki gündür bel ağrısını çekiyorum bugün doktorumla konuştum doğum belirtileri dedi salıya kadar doğmazsa eğer Salı günü suni sancı verecekler doğuma yardımcı şeyler önerir misiniz
269522 Gzm799 ördek yürüyüşü sıcak duş korunmasız ilişki merdiven çıkma göğüs ucu masajı 5dk en az zeytinyağıyla.
ArasMom__ Gzm799 38+6 da çokta belirtim yokken 4-5 cm açılmam olmuştu öncesinde evde leğende sıcak suya çok oturuyordum ve çömelme egzersizleri yaptım birde ilişki ama çömelme pozisyonunda 🔞 ilişkinin ertesi günün 4-5 cm olmuştu gecesine doğum oldu 🤭🥲 ilk doğumum bu arada