anlıyorum canım evet kesenin şekline göre yorum yapan çok var banada komşum yorum yaptı yaşıda oldukça büyük senin bebişle benim bebişin birebir ultrason görüntüsü aynıydı erkek olacak bak görürsün dedi henüz aşermiyorum ama tatlı şeyler yemekten daha çok keyif alıyorum normalde tatlı tüketmeyi çok sevmezdimde oda biraz bana erkek mi aceba diye düşündürüyor hani ye tatlıyı doğur hakkıyı deyimi var ya sende tarlı şeyleri daha çok tüketmek istiyorsan oradanda yorumlayabilirsin:)