nisoom01 sanci başlayınca geniş bir kaba su doldurup içine otu koyun varsa zemzem suyuna yoksa normal bi suya önceden okudugunuz veya okuttugunuz Meryem suresi insikak ve yasin surelerini okuttugunuz suyuda o kaba koyup bir yudum alın sanci çekerken yanınızda kim varsa belinizi ovarak niyet edecek isminiz neyse atıyorum aysenin doğumu kolay gecsin benim elim değil Meryem ananin eli diye soyleyerek ovacak ot acildikca sizinde rahminiz açılır