Merhaba arkadaşlar ben yeni atanmış bir öğretmenim. Bebeğim doğana kadar adaylığımı kalkmış olacak ve sozlesmeli öğretmen olacağım. 16 haftalık ücretli izin dışında analik izni kullanamıyor muyuz biz? Bebeğime bakacak kimse yok nasıl olacak bilmiyorum, bir yerde 1 yıl ücretsiz izne cikilabilir sözleşme fesh edilir, mesleğe dönünce yeniden sozlesme yapılır yazısını gördüm ama anlayamadim. Bilen varsa bilgi verir mi?