Hshshzgsghzhshs Kızlar hero baby nin mamasını kullanan oldu mu olduysa gaz yaptı mı kilo alımı nasıl oldu bebiş sevdimo vs yaxar misiniz ♥️
Nsibe Hshshzgsghzhshs ben kullanıyorum arada veriyoruz sütüm yetmez ise ama bnm bebeğim hiç gaz problemi yaşamadı doğduğundan beri
Hshshzgsghzhshs Nsibe benim kızımın da elhamdülillah ya sorunu yok , benimde sütüm var elhamdülillah bende bazen dışarı çıkınca çok durunca çok acikiyo sağıp çıkıyorum genelde sütü ama yetmez ise diye alcam ondan sordum teşekkür ederim 🥰