Leydiii Kızlar 30 haftalık hamıleyım bır kaç gün önce doktora kontrole gittim beneğin ters durduğunu söyledi doktor daha baş aşağı inmemiş. Baş aşağı inmesi için neler yapabilirim benim gibi olan var mı ? net şu haraketle iner dediğiniz bir hareket var mı
Anneyiimbenn Leydiii ben de 30 haftalığım yarın gideceğim de bebeğin artık baş aşağı mı dönmesi gerek erken değil mi dahaa
Tinkivinkidipsi Leydiii benim de 32 haftalık yan duruyor doktor bir şey demedi daha erken 36ya doğru dönerler hatta bazıları tam doğum anında dönüyormuş
MorKelebek54 Leydiii bol bol yürüyüş yapin squat yapin merdiven cikip inin. Hayirlisi ile doner insallah benim bebegim de makat gelisliydi haftam ileri oldugu icin egzersiz felan onermemisti doktorum riske atmamak icin. Ama sizin haftaniz daha erken benim haftama gore deneyin mutlaka bunlari ☺️
Leydiii 36 haftaya kadar dönmesi lazımmış 36 haftadan sonra bebek büyüdüğğ için yerine iyice yerleşiyormuş dönmesi de zorlaşıyor.
Mavipatik Leydiii benim tam 36 bitip 37ye girerken dönmüştü. Daha zamaı var kendiliğinden döner inşallah