Kızlar merhaba
20 haftalık hamileyim, 2 haftadır hareketlerini hissediyorum bebegimin.
Yalnız hareketleri göbek deligi etrafında degilde baya kasıkta, vajinanın hemen üstünde gibi. Bu normal mi, göbek bölgesinde hissetmem gerekir mi, ilk gebeligim tecrübesizim