Premsescik Marka esarplar makinaya atarsam bozulur elimde yıkayacağım kirlendiler artık eşarpları yıkayanlar neyle nasıl yıkıyorsunuz esarp bozulmadan
ElifBD Premsescik şampuanla yıkıyorum ama makineye hassas ayar da yıkayınca sorun olmuyor ben genelde öyle yıkıyorum
ElifBD Premsescik ipekevi vs yıkadım birşey olmadı ama makine içinize sinmezse kovaya kaynar su yapıp şampuan koyun içine salları koyup biraz bekletin sonra durularsınız
Denizz43 Premsescik ben hep makinede renkliler ile birlikte atıyorum 30 derecede yıkanıyor ve birsey olmuyor ilk defa duydum makineye atılmaz denildiğini belkide 13 senedir kapalıyım hep makine yıkar yani
Aydn İpekler burusuyor ve birdaha açılması zor oluyor makineye atınca elde sabun deterjan neyle olursa farketmez yıkayın derim
nurunuzgeldi Premsescik makineye atma sakın bir leğenin içine elini yakmayacak kadar sıcak su koy az bi sabunla sürt zaten eşarbın ne lekesi olacak toz falandır yağ lekesi değildir
nurunuzgeldi Premsescik aynen o yüzden makineye gerek yok benim ipek şalımı biri öyle makineye atmış kafasız tüm ipekliği yok oldu o dolgun duruşu falan
zynpknt Premsescik bi leğene şampuanlı su yapıp onla yıkayın en iyi o oluyor ipek eşarplar bozuluyor yoksa beyaz sabun da bence çok katılaştırıyor