6 Mart kürtaj oldum ara kanamalarım oldu beta takibi yaptık Yinede 0 olması için en son 27 beta çıktı 2 gün 3 gün lekelendim ama hala adet olmadım :( kaç günde adet oldunuz kürtajdan sonra ? Olmak için bir şeyler yaptınız mı soğan suyu vs önerilerinizi bekliyorum 2 gündür soğan suyu içiyorum doktor bana duphaston vermişti hamile çıktım diye içmemiştim onuda içiyorum ama bu ilaçtanda emin değilim tarlusaldan şaşmamam mı gerekirdi bilmiyorum