Sulegull Bir yerde okudum artk tarih verilip sezeryan olma kalkacakmış 2. Hamileliğim ilki de sezeryandı şimdi nasl olcak yani o ilk doğum yapanlar içindir dimi
Su123 Sulegull ilk gebelik olanlar içindir o benimde ikinci sezeryanım ilk kontrolde tarih verdi doktorum
Happyka Sulegull öyle birşey duymadim , olabilir ilk doğuranlar için belki , benim 3 sezaryan olacak gün verdi mesela, önceden olanlar için riskli ya bekletmez doktor
Yazmelegi_ Sulegull ilk olanlar içindir ama yine de tarih vermemiş ani doğummuş gibi gösterirler diye düşünüyorum
Minnakpopus Sulegull Bi o kaldıydı karışmadıkları..ister ilk ister 5.doğumu olan olsun kime ne yani bu durum kimi ilgilendirir??? Herkes vajinal doğum yapmak zorundami ya benim bedenim üzerinde kocamın dahi söz hakkı yokken kime ne !!! Aşırı sinirlendim bende haberi gördüğümde
nevaneva Minnakpopus evet ya gerçekten herkes vajinal doğum yapamayabilir belki benim psikolojim kaldırmayacak yani sanki keyfimizden istemiyoruz Allahım ya. Bebekler doğunca sağlığını çok mu düşünüyolar 8 doz aşıyı birden dayayacaklar bebeklere bunu düzeltsinler asıl
Happyka Sulegull Sağlık Bakanlığı, özel tıp merkezlerinde, tıbbi gerekçe olmadan planlı sezaryen doğumları kısıtladı .Yeni yönetmelikle, sezaryen doğum için belirli kriterler aranırken karar, Resmi Gazete’de yayımlandı.
Elif222 Ya duydum o kadar sinirlendim ki. Ben normal istemiyorum yapamam yani kendimi biliyorum. Ağladım sinirime ya korkuyorum işte neyi zorluyorlar bu kadar.
Miyosss Sulegull böyle bisey yapacakları belliydi. Martta özel hastanede doğum yaptım. İsteğe bağlı sezaryen olmasına rağmen doktorum sağlık sorunu gerekçe göstererek mecburi sezaryen yazdı rapora. Nedenini sorduğumda da bakanlık sıkıntı çıkarıyor demişti.
sarikedi12 Miyosss hangi hastane hangi doktor acaba keyfi sezeryana özel ekstra para alıyorlar çok yüksek mebla