Fatmaacylnn 80 günlük bebeğim çarşamba gününden beri kakasını yapmadı normalde her gün ya da gün aşırı yapardı bu normal mi acaba kaç gündür yapar diye bekliyorum ama yapmadı doktora götürmem gerekiyor mu tecrübeli anneler cevap verebilir mi 💕
Mrvsmt2502 Fatmaacylnn sadece anne sütü alıyorsa 2 haftaya kadar yapmaması normal demişti doktorumuz. Birde Gaz çıkışı varsa kabız değildir
Roisins Fatmaacylnn bize onuncu günde müdahale etmemiz iyi olur demişti doktor. Ama genel olarak sadece anne sütünde uzun süre yapmamak normal. Emilimi iyi çünkü.
Nilayy95 Fatmaacylnn ben kulak pamuğunu yağlıyordum poposuna koyuyordum onu ittiriyordu . Bir kaç kere yapınca zeytinyağı yumuşattı kakayı. Sonra pamuğu ıkınma hareketi ile ittirdiği için kakasınıda yaptı.
Fatmaacylnn Mrvsmt2502 evet sadece anne sütü alıyor gaz çıkışı da var çok teşekkür ederim 🥰 kaç gündür yapmayınca korkmuştum
Mrvsmt2502 Fatmaacylnn anne sütü laktasiftir tamamı emilebilir o yüzden dışkı oluşmayabilir. Yinede huzursuzluğu varsa karnına masaj yapın kaka yapar pozisyonda yukarı aşağı yapın 🥰
Fatmaacylnn Mrvsmt2502 rahatsızlığı yok keyfi yerinde ben normalde yapıp kaç gündür yapmayınca korktum sadece ilk bebişim olunca da bilemedim bi sıkıntı olur mu diye sormak istedim 🥰
Fatmaacylnn Nilayy95 ayy Allah razı olsun artık dün son çare olarak bunu yaptık eşimle fayda etti şimdi kendi yapmaya da başladı bu kadar etkili olacağını düşünmemiştim hiç çok teşekkür ederim 🤍
Mrvsmt2502 Fatmaacylnn dediğim gibi 2 hafta normal karşılanıyor ama kulak çöpü falan yapmayın alışkanlık yapabilir
Nilayy95 Fatmaacylnn bende hep söylendiğinde yapmak istemiyordum ama bende son çare yapmıştım 🙃 sık sık yapmadığımız sürece problem olmaz 🤗 inşallah bir dahada sıkıntı yaşamazsınız