Kizlar yardimm, 36 haftalik hamileyim ve hala bebegim bir adi yok. Aslan olsun dedik ama cevremiz cok tepki verince esim vazgecti, oda zaten cok icimize sinmemisti, hamileligim basindan bu yana Alaz ismini begeniyorum kulaga hos geliyo diye ama anlamindan dolayi hep eledim, simdi tekrar dusunmeye basladim ama yinede husursuz ediyo beni. Yurt disinda yasiyoruz kisa ve kolay bir isim olmasi lazim, Uras adinda oglum var esim diyo o zaman Aras verelim ama acaba cok mu benziyor bilemedim, kafam cok karisik, bebegim dogdugunda karar versem icimde ki ses su isim diye fisildarmi bilmiyorum😔var mi bir oneriniz?