aaslii34 Gebeliğin ilk üç ayında tsh 2,50 altı olmalıdır endokrolojı bölümüne gidin kan testi yapacaklar ona göre size hap verecekler hamileliğiniz boyunca iki ayda bir bu testi tekrarlamanız gerekiyor ona göre ilaç dozunu gerekirse doktorunuz tekrardan düzenleyecek ben de tiroit ilacı kullanıyorum ilacı kullandığını sürece hiçbir sıkıntı olmaz Allahın izniyl