Arkadaşlar 1 ay önce 19 haftalikken benim karaciğer enzimlerim tesadüf gebelik rutin kontrolünde öğrendim ast ve alt 670 ve 450 civarı çıkmıştı acil hastaneye gönderdiler baktılar ettiler hiç bir belirtimde yoktu ayrıca. 3 gün içinde biraz düşmüş ve 2 gün sonra hepatoloji bölümüne gitmemi istediler oraya iki sefer gittim birazdaha düşmüş 200ler 300ler falandı biraz kaşıntı vardı kaşıntı ikaci yazdı en son tekrar kan aldı bide safrana bakalım dedi 10 gün sonra çıkar dedi bende ne çıkarsa geleyim dedim aynı seviyede ise görmem lazım ama senin 5-6 Güne bir kan vermen lazım senin dedi neyse ertesi gün e nabiza girdim ve ast alt 100 lere düşmüş. Ve düştüğü için bende sonuç öğrenmeye gitmedim ama safraya bakacağı 10 sonra çıkacak olan sonucu tamamen unuttum ve e nabizda hiç bakmadım o 259 çıkmış. Sadece kaşıntı ilaci kullandım. Ve ast alt değerim şuan normal seviyede
Perşembe de Medicana da randevum vardı hemen yatış verdi şehir Hastanesi’ne falan gittim ama acillik birseyin yok dediler ve eve gönderdiler tekrar ölçüm de yapılmadı yani safra asidi şuan ne seviyede bilmiyorum kendiliğinden düşer mi 1 ayda ilaç kullanmadan