Tazeanne0641 10+6da devlet Hastanesi’ne kontrole gittim. İkili test istiyo musun dedi hayır dedim. Ama gene de 10 gün sonra gel ense kalınlığın bakayım dedi. Ama o günden sonra tam 20 gün sonraya randevu var bi sorun olur mu ? 18inde gittim 6 Mayıs’a randevu var