Gamz01 fetal dna testine çıkan bir şey değil. Normal hayatta şeker hastalığınızın olup olmadığı da etkili değil. Ama gebelik şekeri varsa doğumda ve çocukta komplikasyon olma ihtimali var. Bu nedenle yaptırmak daha doğru. Yani hiç mi tatlı çikolata ya da paketli gıda yemiyoruz da bunun öyle çılgınca bir yan etkisi olsun? Hem gebelikte bile bir ilacı kullanırken yararı zararından önemli ise kullanıyoruz. Yaptırılmalı. İlkinde de şimdiki gebeliğimde de yaptırdım geçen hafta.
Eğer şeker varsa suyun artması, yüksek kilolu bebek ve hatta şeker hastası bebek ihtimali oluyor.