merhabalar. yeni doğacak bebeğim için h&m zıbınlarına bakıyorum ama beden konusunda çok kararsız kaldım. yenidoğan almıştım ama yaklaşık 44 cm ve çok küçük geldi gözüme. 1-2 ay ve 2-4 ay seçenekleri arasında kaldım. tecrübeli anneler siz hangi beden aldınız?
bu arada bebeğimin boyu ve kilosu normal ilerliyor.