Kızlar bu doğum yardımı konusunda pek fazla bi bilgim yok. Benim ikinci evliliğim hamileyim ve benim ilk çocuğum olacak. Eşimin ise daha önce ki evliliğinden 2 çocuğu var. Bu 3.çocuk yardımı için anneye göre mi 3.çocuk olduğuna bakıyorlar yoksa babaya göre mi 3.çocuk olduğuna bakıyorlar ? Bilgisi olan aydınlatabilir mi ?