Sngl25 Merhabalar, günaydın. Bugün adet gecikmemin 3. Günü. Normalde düzenli adet olurum. Uygulamalarda gösterdiği gün olurum hep. Sizce test yapmalı mıyım? Yoksa beklemeli miyim?
gonul91_ Sngl25 benimde üç gün gecikmem oldu idrar yaptım çıkmadı kan verdim çıkmadı.6 aydır bizde bebiş istiyoruz ilk defa sizin ki gibi gecikmem oldu
Mariam1 Sngl25 test yap canm artik kesinleşir varsa çıkar sürekli düzenli oluyorsanız gebelik belki var çünkü ben 14 yaşından beri 24 günde olurdum hiç şaşmaz di bir gün gecikti ve test pozitif
ertonunannesi23 Sngl25 bende hep düzenli oluyordum gecikmenin 4. Günü test yaptım çift koyu çizgi gördüm 🥲😍 Allah sizede de hayırlısıyla nasip etsin inşallah
Sngl25 Gmzle negatif çıkarsa üzülürüm diye..çünkü kendimi regl olacak gibi hissediyorum. Reglken karnım şiş oluyor rahatsız oluyorum şuan o durumu yaşıyorum o yüzden. Acaba ilk kez gecikmem mi oldu diye düşünüyorum
Sngl25 gonul91_ Bizde 1 senelik evliyiz. İlk kez bebek düşündük ilk ayımız. Bende regl olacak gibi hissettiğim için test yapmadım. Evde erken gebelik testim var
Zeyneppp16 Sngl25 yap bence canım varsa artık çıkar. Yoksa da daha yeni denemenmiş elbet olur umutsuz olma
Gamz01 Sngl25 zaten insan öyle hissediyor regli sancısı gibi ağrı gelip gidiyor göğüs ucu hassaslaşıyor aynı regli belirtileri bence yapın bakalım ne çıkacak
Gamz01 Sngl25 hayırlı olsuuun 😂 bende 6 senedir evliyim ilk kez çocuk düşünmüştük ve ilk denemede bende hamile kaldım
Sngl25 Sevgikaya1525 yaa hala inanamıyorum ama çok farklı birşey ilk bebek olunca. Çok teşekkür ederim 💐
Sngl25 Gamz01 çok teşekkür ederim..Ben hep olumsuz düşündüm korktum. Çünkü insanlar o kadar kötü konuşuyor ki korunursanız olmaz diye.
Gmzle Sngl25 insanlarla bakma sen ya hep konuşurlar benmde bı kızım var 3 yaşında 2. Bebis istiyoruz şubatta korunmayi bıraktık marta hamile kalmışım ama kimyasal oldu bana da diyorlar 2. Çocuk geç oluyor diye 😀
Ayfersalih28 Sngl25 akintiniz var mı Benimde bugun 4.gun gecikmenin sizin gibi bende korkuyorum test yapmadım, adet ağrılarım var diye Hayirli olsun bu arada sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
Gamz01 Sngl25 aynen öyle yaptılar bana da yumurtalıkların tembelleşti olmaz dediler ama oldu o yüzden kimseyi takmamak lazım boş konuşuyor insanlar