Ceylan1907 Kızlar hamilelilte herkes uyur ben hıc uyuyamıyorum neden acaba dün 11 de yattım 2 de uyandım napabilirim cok sağlıksız
minnakhanimmm Ceylan1907 16 haftaya kadar ne geceleri ne gündüzleri uyuyabiliyordum. Hormonlardan büyük ihtimalle bazılarında böyle oluyormuş. Ama 16 haftadan sonra geceleri en azından geceleri deliksiz uyumaya başladım. Sabahları erken kalkıyorum ama o bile bana yetiyor
Sukella_22 Ceylan1907 malesef bende aynı dertteyim. 30. haftaya giriyorum sürekli lavaboya kalkıyorum, o olmazsa uyku pozisyonu bulamıyorum ağrılarım başlıyor. Gün içinde sürekli yorgun geziyorum işte 🥹
Nursemom90 Gündüz evdeysem yorulmuyorsam bende uyuyamıyorum ama iş yerinde yorulunca akşam sızıp kalıyorum özellikle uyumadan önce kefir veya süt içmek yardımcj oluyor
edacnr96 Hamileliğimin başından beri hiç uyuyabilen ağırlık çöken kıvrıldığı yerde uyuyakalan hamişlerden olamadım bende ya 😂 hele artık 34e girdik hepten rahat uyku yok, yani daha bebiş doğmadan benim uyku serüvenim bitti çoktan
Ceylan1907 Sukella_22 hadi sen sona yaklastin ben daha 13. Haftadayim :) ben smdideb sag tarafa yatamiyorum sanki hafif agri yapiyor ve elimde uyusma oluyor soldarahatim ama o tarafada ben alisik degilim :) boyle boyle gecicek herhalde
Nihan87 Ben de geceleri yarım yamalak uyuyorum, haftasonu gündüz uyuyorum ama haftaiçi çalıştığım için gündüz uykum da yok. Gece az uyusam ama deliksiz uyusam yetecek aslında