ToprakYeliz evde bebeginiz varmi canim insallah olucak strest yapma sakin .bide adet gunu falan .bunlar bos . ben kizima adet bitdigi gun hamile kalmisdim .sonra kızım 3aylikken korundugum halde hamile kaldim amma onu dusurdum tsh gore .simdi kizim 11aylik allah nasib ederse yarin net bilinecek hamileyim ..yani ovilvasiya gunu falan dusunme bude ki kadinligin için cinselligi yasa .bebek yapacagim diye dusunme . strest cok buyuk etkili oluyor olmammasi için