yenigebeyim 16+4 günlük hamileyim. Bazen göbek deliğinin biraz daha altında kıpırtı gibi şeyler hissediyorum tam ortada. Sanki böyle kalp çarpıntısı gibi mi diyim bilemedim. Ama emin olamıyorum bağırsak hareketi mi değil mi? Nasıl anlarım
ibcmom yenigebeyim o sizin kalp atımınız. bende bebeğin kalbi sanmıştım o haftalarda ama doktor damarların yüzeye yakın hale geldiği icin kendi kalp atımını hissediyorsun dedi. ilk hamilelik olunca insan saf oluyo her seyi bebeğe yoruyo haliyle 😂
yenigebeyim Gokturkmom_ ama normalde bağırsak hareketlerini anlıyorum ama bu sanki art arda bi hareket