Başlıkta belirttiğim gibi 35+4 nerdeyse sınırdayım Dr. raporu aldım binebilirsin dedi 2 saatlik bir uçak yolculuğu beni nasıl etkiler basınç beni korkutuyor günü birlik gidip döneceğim birde 1 gün içinde gidiş dönüş nasıl olacak acaba yolculuk yapanlar varmı aranızda ilk defa bu haftalarda uçak yolculuğu yapıcam ilk gebelikden dolayı sezaryenliyim bu da sezaryen doğum olacak bayağı da ağırlaştım