Arkadaşlar 35+2 gebeyim ikinci gebeliğim ilk gebeligimde gebelik kolestazi olmuştum bu ikincisinde dün itibariyle el avuc içlerinde batma yanma başladı 20 gün önce tahlil yaptirdim alt ast lerim normaldi 20 günde yükselmiş kolestaz olmuş olabilirmiyim vücudumda başka kaşıntı yok bir tek avuc içlerinde batma ve yanma var