Aykam38 Kızlar Bn 6 haftalik gebeyim ama sık idrara çıkma yok suyu içersem cikiyorum eğer içmezsem cikmiyorum yani böle ollan varmi korkuyorum acaba bebek büyümüyor mu filan die keseyi gördük geçen hafta
Gokturkmom_ Aykam38 Haftanız erken bu tuvalet sorunu genelde son zamanlarda oluyor zaten :) endişelenmeyin 💓
Koala_ Aykam38 korkmayın herkeste olmuyor ama bende oldu 4 haftalık hamileyim. Benim kronik idrar yolları enfeksiyonum var biraz da ona bağlıyorum bu kadar erken hissetmemi.
Seyda-06 Aykam38 bendede öyle canım su bile içemediğimden idrarada sık çıkmıyorum içersem gidiyorum bende 7 haftaya girdim
bsrakkaya0 Aykam38 bol bol su içmen gerekiyor günde en az 2 3 litre Çok su içmemiz gerektiği için çıkıyoruz ya zaten içmiyorsan idrar torban boşsa tuvalete ne yapacaksın 😁
Aykam38 Gokturkmom_ vala bakıyorum iste bu haftalarda sık tuvalete çıkıyorlar bebek büyüyor filan diyorlar ben cikmiyorum yani suyu içersem evet cikiyorum stres yaptım.vala sagolun 💕🤲
Gokturkmom_ Aykam38 Herkesin gebeliği bir değil böyle şeylerle kendinize stres yapmayın içinizi ferah tutun🩶
Meliiss_ bsrakkaya0 kizlar 6 hafta 6 günlük olduk ara ara sol kasığımda sızlama tarzı bı anda girip çıkıyor normal mi acaba bıçak saplanir gibi bı anda rahatsız edici bı sızlama oluyor
Nurbl Meliiss_ normal canım o ağrılar ara ara olur kanama veya şiddetli sancı olmadığı sürece bu ağrılar hep olacak için rahat olsun
bsrakkaya0 Meliiss_ ani hareketlerden uzak dur kanama yoksa sorun yoktur ya bazen bana da oluyor o his ama dokroruna mutlaka söyle tabiki
Nurbl Meliiss_ şuan 6+3 .. İkinci gebeliğimde çok fazla kasık ağrım oluyordu bazen kramp giriyordu 14. Haftaya kadar oldu
Meliiss_ Nurbl sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😊 bende bazen tedirgin oluyorum da Allah’ım sağlıkla nasip etsin inşallah
Meliiss_ bsrakkaya0 doktorumda kanama olmadığı sürece ağrın olabilir dedi calisiyorum zaten edebildiğim kadar dikkat etmeye calisiyorum