Merve_20 bana çözüm bulamamışlardı hep ilaç kullanıcaksın amh değerim düşük birde rahim şekli bozuk diyede tüp bebekle vs anne olursun ancak normal yolla hamile kalamazsın anne olamazsın denildi. 17 yasındaydım daha o zamanlar birde kızdım. Ben en son ilaçları bıraktım kedi sahiplendim reglim bi anda düzene girdi. Evlendikten sonrada 1 yıl hamile kalamadım ardından kedimle aynı anda hamile kaldım şuan tam 26+0 🥳🙏🏼🙏🏼 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah