Karabulut-89 Merhaba sevgili anne adayları. 7 hadftalikken @Elamomy ,@Eymenkuzusu ve bir kişi daha vardı erkek bebek diye tahmin ettiler. Tabi 12. Haftadayim belki daha erken ama Dr erkek bebek dedi. Teşekkür ederim hepinize 😄
SuEr_Tu1512 Karabulut-89 Ayy banada en başından beri kız dediler 12ye giriyorum cuma günü kontrolüm var. Bakalım inşallah doğru bilmişlerdir🤲 Sağlıkla gelsinlerrr🤲🥹
reyhan03K Eymenkuzusu yorumunuz için teşekkür ederim neye göre kız dediniz merak ettim doktor erkek diyor her gitmem de ben merak ettiğim için buraya attım