nurunuzgeldi Kızlar ilk gebeliğim yaz bebeği olunca seçmekte zorlanıyorum sıfır kollu zıbın alt üst takım tulum bunlardan kaç adet alınmalı ve nerelerden aldınız bir de takımlar kısa kollu mu uzun kollu mu olmalı hava çok sıcak olacak
Bus-ra590 nurunuzgeldi bence çok fazla yazlık alma ağustostan sonra aşırı sıcaklar azalıyor yavaştan uzun kollu zıbında al karışık al bence
Pptyaa nurunuzgeldi aynı soruyu bende düşünüyorum ağustos sonu gibi olacak doğum nasipse. Kısa kol mu uzun mu askılımı nasıl zıbın almalıyım kaçtane almalıyım. Alt üst takım kaç tane mesela çok kararsızım ama en çok zıbın konusunda kararsızım. İlk Bebiş bilmiyorum da
nurunuzgeldi Pptyaa bende öyle ama eylül genelde bi tık soğuk oluyor o yüzden yazlıkları çok az almaya karar verdim genelde 6 aylık uzun kollu takımlar alıcam bi kaç tane tulum doğunca öne göre alırım diye sadece 2 3 tane yazlık alıcam