FatmaArsyrkl Bugün antepden Diyarbakıra geldik yaklaşık 3 buçuk saat falan sürdü yol bir kere mola verdik 7+2 deyim yol herhangi bir sıkıntı yapmaz demi hanımlar
gevezeyazar1 FatmaArsyrkl ben 6 haftalık hamileydim ve kanamam vardı ama yola çıkmak zorundaydık 7 saatlik yolculuk yapmıştım eğer ki sağlıklı bi bebekse ne yaparsan yap bişey olmuyo ama sağlıksız bi bebekse 7/24 yatsan da seninle kalmıyor. Allah kucağına almayı nasip etsin
Tomrisinizi FatmaArsyrkl 8 haftalık gebeyken 1400 km yol yaptık. İki saayye bir mola verip on dk yürüdüm Hiçbir şey olmadı şükür
FatmaArsyrkl efeduru ilk gebeliğim her şeyi düşünüyorum hani çok sarsılma falan diyorlar ya o yüzden ☺️🙏 eşimde baya yavaş geldi o yüzden
FatmaArsyrkl gevezeyazar1 amin rabbim bebek bekleyen herkesin kucağını boş bırakmasın sağ salim kolaylıkla kucaklarımıza alalım çok teşekkür ederim 🫶💓
Emooss06 FatmaArsyrkl hamileliginde bir sıkıntı yoksa birsey olmaz canım bende 24 haftalığım 7-8 saatlik yolculuk yaptım mola verip yürüyüş yaparak
Nilayy95 FatmaArsyrkl ben izmirden hataya gittim geldim tam o haftalarda. Doktora danışmıştım çok şükür bi şey olmadı