Nazliip Kızlar kürtaj olalı iki buçuk ay oldu son bir haftadır adet olacak gibi kasıklarımda ağrı vardı şimdi de iki gün geçti günümden acaba düzensizlik mi oldu ya da hamile miyim bu durumu yaşayan var mı
Meral_63 Nazliip BENİM DE ÖYLE 8 MART’TA KÜRTAJ OLDUM 4 NİSAN DA REGL OLDUM BELKİ YUMURTLAMA AĞRISI DİR NE ZAMAN ADET OLDUN EN SON
mavideniz9696 Nazliip bence bir gebelik testi yap kürtaj sonrası gebelik çok hızlı geliyor tekrar çünkü. İnşallah bebiştir🥰