Anormal olan bir şey varsa o da lüzumsuz kişilerin bir kadının doğum şekline burnunu sokmasıdır, ister normal doğum ister sezaryen olsun 10 tane doğururum ama o çocuklara hakkıyla annelik yapabilir miyim derim hep. Mevzu doğurmak değil, o çocuğun bakımı gündüzünü gecene katman, kendinden fedakarlık etmen fiziken ve ruhen yorulman ne “doğuran” Anneler var çocuğunu sokağa paçavra gibi atıyor ne kalben anneler var o normal doğuran anneden yüz binlerce kat daha iyi bakıyor o bebeğe. Mevzu normal doğum sezaryen vs değil mevzu annelik yapmak. Gereksiz kişilerin canınızı sıkmasına izin vermeyin 🤍