Kızlar merhaba mamak devlet hastanesine giden var mı aranızda ? Ben orda takipliyim meltem hocama gidiyorum. Bize 16 da cinsiyeti söyledi . Çok ilgili güler yüzlü bir doktor çok çok memnunum. Fakat ilk başka bir doktor kız o kesin erkek bak bacak arası ddi sonra özele gittik biz ordaki doktor da inşlah birşeyler almamışsın. Kız dedi şaştık kaldık ordaki pipi değilse neydi . Özeldeki de baya tecrübeli bir doktor bak işte bu iki çizgi kız diye kesin al istediğini düşün isim dddi . Sizin de başınıza gledi mi