ebru4028 Kızlar dün sabah buzluktan dolabın alt gözüne et çıkarmıştım ama pişiremedim bugün pişirsem onu bir sıkıntı olur mu sizce 1 gün normal gözde bekleyen et bozulur mu 🙈
Sunsun9 ebru4028 ben hep öyle yapıyorum bir sıkıntı yaşamadım. Önemli olan dolapta çözdürmek ve çözülen eti tekrar dondurmamak
dilaradoyan ebru4028 eğer dün buzlu ve alt tarafta buzu çözülmüşse 1güne anca tamamen çözülmüştür zaten sorun olmaz o yüzden
ebru4028 Sunsun9 evet evet dondurucudan normal tarafa koydum 1 gün orda kalmış oldu normalde akşama pişirecektim ama biraz uzun kaldı bir sorun olur mu diye düşündüm