mrsozturk ben hamile kalmadan önce de kronik bir şekilde vardı bende hala ara ara kendini hissettiriyor. 4 haftalık hamileyim bende, kuru dut cayı yapıp her gün bir fincan içiyorum,turna yemişi kurusu(cranberry) yiyorum. Bu meyveleri gebeler rahatlıkla tüketebiliyor zaten çok da faydalı gerçekten ben faydasını gördüm bu arada. Yanmam azaldı idrar takibi de yapıyorum o bulanıklik hafifledi. Eğer herhangi bir alerjiniz yoksa bu meyvelere denemenizi tavsiye ederim 🫶🏻