Ness29 35+1 im ama şeker hastası olduğum bebeğim 39 haftalık çıkıyor ultrasonda 3.510 gram çıkıyor makat gelişli olduğu için sezeryan olacağım sizce küvezde kalır mı? Çok sancım olmasına rağmen açılmam olması bekleniyor normal mi başına gelen varmı
Nsibe Ness29 kuvezde kalmaz ya kilosu baya iyi çünkü maşallah inşallah sağlıkla alın kucağınıza normal sezeryan ne farkeder ki bebek sağlıkla gelsin emme refleksi normal ise kuvezde kalmaz