Plansizgebe Arkadaşlar hamileliğmin başından beri sürekli kaşınıyorum bi geçiyor bi daha başlıyor. Şimdi 11 haftalığım. Akıntı kötü koku vs yok sadece kaşıntı var Allah rızası için ne yapabilirim hangi ilacı kullanabilirim yazar mısınız?
Nsibe Plansizgebe vajinal mantar olabilir mi ki bende vardı iki hamileliğimde de oldu doktor krem önerdi onla geçiyor
Aaa2022 Nsibe sadece hamilelikte mi oldu sonra geçti mi sizde ? benim ilk hamileliğimde olmadı ama şuan 2. Gebelik çok kötü gidip geliyor
Aaa2022 fatma_koc06 doktorum bana zelain verdi fitil ve krem kullanınca geçiyor ve çok çabuk etkisini gösteriyor ama bir süre sonra geri dönüyor
Nsibe Aaa2022 benim ikisindede oldu hatta artık kendimden tiksindim ilaç yapınca iyi oluyor geçiyor ama ilacı surmeyince çok kötü oluyordum bence vücudun verdiği bir tepki ya nasıl oluyorsa doğum yaptığım gün bı anda kesiliyordu