Sehnur Happyka başvuru yaptım ama sonucunu nerden görücem başvuru sonuçlarında ilk çocugumdan aldıgım 300 lira çıkıyor
Happyka Fatmanur_ksa çünkü 2025 den önceki çocuklarda sayılıyor ya o yüzden olabilir , 1 tane çocuğa bakmak zor degil gibisinden
Yenibirannee Happyka ben 2025 sonrası dogumlarda geçerli dıye okumustum. 2025 den önceki doğumlar da geçerli mi acaba?
SuEr_Tu1512 Happyka Sayılıyor mu emin misinizzz🫣 Ben hâlâ anlamış değilim 2021 doğumlu oğlum var, şimdi yine hamileyim. Kaç alıcam ben 🤔
Happyka Yenibirannee 2025 den sonra doğan çocuklar fakat önceki çocuklar sayılır onlara para yok yani, post açtım detaylı anlatmış Sosyal hizmetler, mesela benim 4 çocuk olacak her ay 5 bin tl alırım
Happyka Yazmelegi_ öyle birşey yok siz dinleyin ne diyor videosu var , diyor ki ilk çocuğu olan bilmem kaç başvuru geldi diyo , 2 çocuğu doğuran sayısını açıkladı ve 3 çocuk için başvuranlar sayısını da
Happyka SuEr_Tu1512 eminim izleyin videoyu yazın YouTube Twitter var , siz 2 çocuk olduğu için her ay 5 yaşına kadar 1500 tl alacaksınız
Happyka SuEr_Tu1512 insanlar anlamıyor 2025 den önceki çocuklara yok para ödeme falan , fakat onlar sayılıyor o kadar