Kardelennn123 Haftadayım kızlar kalkmaya çalışırken belim çok acıyor ağrı değil iğne gibi batıyor bacağımın üstüne zor basiyorum her defasında doktora soylemistim magnezyumu iki katına çıkaralım demişti sadece. Aynı durumu yaşayan varmı normalmi