Selam kızlar 1 aylık bebeğim var geceleri kaç saate besliyorsunuz ben hep 2 saate bir uyandırıyordum fakat birkaç gündür farkettim ili saate kaldırınca aktif emmiyor uyumaya devam etmeye çalışıyor saati biraz arttırsam sanki daha iyi emiyor acıktığı için ama şekeri düşermi hala bilmiyorum siz napıyorsunuz nekadar aralıkla gece beslemesi yapıyorsunuz