Ciciii Kızlar aşırı derecede kasık ağrım var ama bir çok belirtimde var adetime son 5 gün adet döneminde hamilelik varsa kasıklar adete doğru daha çok ağrı yapar mı
Nurellaaaaaaa1212 Ciciii ovülasyon takibi yaptın mı yaptıysan gebelik testinde cıkabilir varsa suan. Sorunun cevabı da evet kasık bel ağrısı oluyor şiddeti bence kişiden kişiye değişiyor
Gokturkmom_ Ciciii Benim normalde adetim hiç ağrısız olur 🥹 ben gebeliğimi geçmeyen kasık ağrısı ile öğrenmiştim 🙈
Ciciii Nurellaaaaaaa1212 elimde ovülasyon testi var ama hiç öyle takip etmedim yani takip ettiğim dönemde oldu ama tutmadı ve piskolojikmen beni daha kötü yaptı ha bugun ha yarın derken 🫠 son bir iki aydır hiç yapmadım
Ciciii Nurellaaaaaaa1212 bide normalde adetten önce sivilceleniyodum yine aynı şekilde çıktı hamile olsam çıkmaması mı gerekiyoo
Ciciii Nurellaaaaaaa1212 tamam yarın yapıcam ovülasyon bakalım ay heycanlandım awox testte var elimde ama adetimin geçmesini bekliyorum onun için
Ciciii Umrnasln canım sabah evden erken çıktığım için test yapamadım akşam eve gidince yapıcam inşallahh
mrvess Benim yarın regl günüm dayanılmaz bi göğüs ağrısı yaşıyorum 3-4 gündür . Test yaptım çift çizgi . Yarın kan vericem ama bence de en büyük belirti geçmeyen hafif kasık ağrısı ve göğüs acısı
Ciciii mrvess evet aynı şeyleri yaşıyorum ama o kadar negatifi gördüm ki o yüzden ihtimal veremiyorum 🫠