Kbrzky kuzum son adet tarihimiz ve anlattıkların birebir ben :) tek fark ben 17 nisanda adet olacaktım , 15 nisanda AWOX marka ile test yaptım çift çizgi gördüm bir daha yaptım yine çift çizgi gördüm 17 nisanda kan verdim hcg 2500 olmuş keseyi de gördük sok geçirdim , hiçbir belirtim yoktu hala da yok sadece meme hassasiyeti yaşıyorum 5+1 olarak gösteriyor uygulama. İnsallah sende hamilesindir günü öğrenmenin en iyi yolu kesinlikle kan vermen , kan verdiğinde %100 emin olursun, hcg çok yükselmiştir şuan senin , yani testte yapabilirsin evde orda da çıkar diye düşünüyorum ama en sağlıklısı kan vermek kuzum . İnsallah güzel haberler ile gelirsin 🌸