threebaby_mom zelihakulaksiz58 normalde 7+2 de gittim bebek 6+5 çıktı bebeği de kalp atışını da gördüm sanırım her gebelikte değişiyor diğer hamileliklerimde 8 haftada vajinal duymuştum kalp atışını
zelihakulaksiz58 gak18 keseyi gördüğümde betam 5000 6000di galiba tam hatırlamıyorum teşekkür ederim inşallah 🤍