Nsibe Hdjsjdjs tansiyonun yükselmiş olabilir mi çünkü benim yükselince ağrıyor bı ölç istersen yüksek değilse parol alabiliyorsun veya bi eşarp ile sıkı bağla baş çevresini
Ayse3434ay Hdjsjdjs ben 4 gün cektım hergun parolalar duşlar hıc faydası olmadı ozelın acılıne gittim ordan rahatlattı serum falan yaptılar damardan parol
Hdjsjdjs Nsibe parol aldım yeni inşallah etkisi olurr, tek taraflı bir ağrı başımın sağ tarafı ağrıyor kaç gündür geceleri böyle oluyor normalmi
Hdjsjdjs Ayse3434ay normalde kolay kolay baş ağrım olmaz ama hamilelikte özellikle son aylara yaklaştım (35+2) nerdeyse her akşam oluyor
Ayse3434ay Hdjsjdjs tansıyonunu takıp et mutlaka yüksek düşük onemlıymıs benım doktor demıstı baş ağrısı tansıyona yansıyın gebeşık zehırlenmesı olur takıp et dedı