Merhaba kızlar, 38+4 haftalık hamileyim ve hamileliğimin 1. Gününden beri burun akıntısı sorunu yaşıyorum bir türlü geçmedi. İlk zamanlarda yara olduğu için sanıyordum sonra yara geçti ama hala bi akıntı var. Doğum yaptıktan hemen sonra KBB ye gideceğim ama bu sorunu aranızda yaşayan varmı. Sizce sadece hormonal mi ?