gizemm_ocal 8-9 nisan yumurtlamam olmuştu bugün ovülasyon yaptım koyu çıktı çok ümitlendim ama gebelik testinde bir şey yok gibi ne dersiniz gebelik olabilir mi 🥲🥲🥲
Nurellaaaaaaa1212 gizemm_ocal ya benim gözlerim bozuk ya da hcg testinde inanılmaz silik bi çizgi var
Bebegim3444 gizemm_ocal arkadaşın dediği gibi benim de gözlerim bozuk galiba çok çok silik çizgi var evet ya da görmek istediğimiz için görüyoruz bilemedim ama var gibi☺️☺️
Edavvv gizemm_ocal şuannn tamamaen aynı durumdayız 7 8 yumurtlamaydı bugün ovulasyon yaptım seninkinden ni tık koyu çıktı ayrıca bende silik şekimde görüyorum hamilelik testini
1prensesannesi__ gizemm_ocal hcg testinde silik cizgi görüyorum yumurtlama sonrasi 10. Gün benim testimde boyle olmustu ve pozitifti hamileydim dogurdum buyuttum bile insAllah pozitiftir canim
gizemm_ocal Nurellaaaaaaa1212 bana da öyle geliyor ama emin olamıyorum ovülasyonun koyuluğu çok ümitlendirdi benii hep yapıyodum çok silikti normalde bugün koyulaştı
Nurellaaaaaaa1212 gizemm_ocal Hamile kaldıgımı ovülasyon ile öğrendim ben. En sonuncu test bata 6 kala idi. Bat günü yapamadım testim yoktu eminim cok koyu cıkıcaktı ama
Edavvv Nurellaaaaaaa1212 ay aynıı altı gün var bugün adete benimkide sizin sonun gibi koyuluk seviyesi ne zaman test yaptınız
gizemm_ocal Nurellaaaaaaa1212 sen bu konuları baya iyi anlıyosun canım güveniyorum sana sence hamile olabilir miyimmmmm içinden ne geçiyor 🥲
9Anneolacagim Eğer imkan varsa bu gebelik testinden başka marka bi testle gebelik testi yap istersen geçende atmıştın yine böyle silik çıkmıştı görünüyor ama koyulaşmıyor yani test hatalı olabilir bence başka markayla dene bir de
gizemm_ocal 9Anneolacagim evet ama başka yok elimdee teste çok güvenmesem de ovülasyon testi çok ümitlendirdi beni koyu çıkmasııı 🥲🥲
Nurellaaaaaaa1212 Edavvv 6 kala yaptım bayagı silikti canım 4 kala da gözle görülen silik vardı. 2 gün gecikince tam cizgi olustu
Nurellaaaaaaa1212 Edavvv ana sayfada soldaki üç çizgiye tıkla orda resim yükle var oraya yükleyip bağlantıyı buraya yapıstır
gizemm_ocal @eefkk @Bebegim3444 @Nazsuuu ayy kızlar ya inşallah hamileyimdirrrrrrrr bu ay soğan kürü falan yapmıştım ümitliyim aslında
Bebegim3444 gizemm_ocal insallahhhhh canım insallahhh dua larımız seninle. Beta çok düşük olduğu için çok silik çıkıyordur insallah kıpkırmızı görürsün.